Post by terptomevina on Mar 13, 2022 1:15:31 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Walking Dead: Road to Survival ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Walking Dead: Road to Survival IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ huijauskoodi monta merkkiä ▞▞▞
▞▞▞ Walking Dead: Road to Survival 2022 version ▞▞▞
Hauska peli, ilman rahaa, on monia tapoja pelata ja olla kilpailukykyinen.
Hyvä peli..grafiikka on MYÖS hyvää, mutta siinä on liikaa ongelmia....tämä peli on niille, jotka voivat käyttää rahaa peliin....sinun pitää käyttää rahaa kaikenlaisiin asioihin, kuten hahmoihin ja muihin juttuihin ....jos et maksa, etenet pelissä kuin etana...kuten minä teen...ja raid-järjestelmässä on ongelma, jos häviät, saat miinus 22-27 pokaalia ja jos voit voittaa, saat 6-12 pokaalia, joten en pidä siitä...
hyvä peli. erittäin hauska pelata, kun sinulla ei ole muuta tekemistä. mutta jostain syystä aina kun menen peliin, se ei lataudu. se kasvaa 185,5 megatavuun, ja se sanoo "loading" ja sitten vain nollautuu. luule, että se on bugi.
En suosittele!! Pelissä on paljon painetta käyttää rahaa. ei mielekästä selitystä siitä, kuinka saada hahmon kehittämiseen tarvittavat tavarat
Viihdyttävä
Juu
Se ei lataudu nyt, pelini on jumissa 🤔
Viimeisin päivitys on saanut pelin sammumaan ennen kuin se edes pääsi latausnäytön ohi. Ongelmat korjattiin melko nopeasti verkkovalituksen jälkeen. Nautin pelistä toistaiseksi. Erittäin vaikea jatkaa pelaamista nyt. Törmäsin ptp-tiiliseinään. Tekee paljon voittamisen epätodennäköiseksi. Lisäksi siellä olevat lapset tekevät juttelemisesta myös epämukavaa. Ikärajoituksia ei todellakaan noudateta. Katsotaan kuinka käy.
Voi luoja!!! RAKASTAN SITÄ!! mutta en vain VOI pelata sitä pidempään kuin kuukautta! Ja sinun TÄYTYY tehdä se, jotta voit saada superhyvää kuluttamatta OIKEAA rahaa, joten sen vuoksi annan sinulle KOLME tähteä. Mutta kaiken kaikkiaan minulla on aina hauskaa pelata tätä peliä. PYSY SOKERINA 😉 :-)
Käyttämätön päivityksen jälkeen. Peli oli melko nautinnollinen, joskin ajoittain hieman demoralisoiva. Uusi päivitys vain saa pelin käynnistymään uudelleen 15 sekunnin kuluttua uudestaan ja uudestaan. Tämä tappaa kaikki saamani sarjabonukset.
riippuvuutta aiheuttava
rakastan vain walk dead
Peli on hauska, mutta siinä on useita outoja osia, se on rahan nälkä, jos et ole varovainen. Mutta älä luota tekniseen tukeen. Scopelyt ovat melko huonoja hallitsemaan.
Tarvitsee lisää tasoja...
ei liian paha. maksaa voittaaksesi tyyppinen peli. hyvä pelityyppi ajan kuluttamiseen. hyvä lajike. Raidit voitaisiin sovittaa paremmin tasolle. Joitakin saavutuksia ja/tai päivittäisiä tehtäviä on vaikea saavuttaa, koska pelaajat eivät sovi yhteen otteluissa, mutta enimmäkseen raideissa. Aika- ja materiaalikustannukset ovat liian korkeat. 10-15 % alennus voisi auttaa tasoittamaan asioita. kaiken kaikkiaan kelvollinen peli.
Matto
Khyllä
Se on niin ihmeellistä
Mielestäni on epäreilua, että et saa kuvaa niistä hahmoista, joista maksoit, etkä saa säästämiäsi ja ostamiasi hahmoja, etkä saa valita aseita, joista maksat, kun käytät kultaasi ja kolikoitasi aseiden ostamiseen ja hahmot on kuin pyörän lähettämistä ja mielestäni se on väärin, ja et voi mukauttaa hahmojasi täysin tai potentiaalisesti, et voi valita, mitä kasvoja haluat, etkä voi valita heidän ominaisuuksiaan
Hauskaa pelata erityyppistä peliä, jossa painat nappia ja annat pelin siirtää hahmosi puolestasi. Se on erittäin strateginen peli, jossa on monia vaihtoehtoja, joilla voit muokata lopputulosta. Kaiken kaikkiaan erittäin siisti peli.
Hauska peli, mutta pelaan paljon ja käytän vähän rahaa ja jään yhä pidemmälle. Joten lopetan. Ei aio yrittää kuluttaa muita pelaajia.
Walking Dead: Road to Survival રોલ પ્લેઇંગ joqn
Olen samaa mieltä muiden kanssa, kun he sanovat, että tämä on maksullinen peli. Vaikka tämä on totta ja sinun on kerättävä rahaa, jos haluat edistyä, sanon, että se ei ole mahdotonta. Sinun tarvitsee vain olla kärsivällinen ja työskennellä kaksi kertaa niin lujasti kuin maksaa pelataksesi pelaajia. Minulla on aika monta 5*-tonnia, jotka voin nousta aina kun voin tehdä yhdeksi tehokkaaksi tooniksi.Raids, valitettavasti jos et ole palkka pelaamisesta, tulet ärsyyntymään häviämällä toistuvasti epäreilujen ai-otteluiden takia. Kaiken kaikkiaan rakastan tätä peliä. 🤷
Peli on suunniteltu ennakoimatta, mitä tapahtuu, kun iPadisi tai laitteesi menee rikki. Tilin palauttaminen on lähes mahdotonta, eikä tämän pelin teknistä tukea ole olemassa.Toivon, etten koskaan käyttäisi siihen kahta sekuntia, saati vähemmän sataa plus tuntia. Kyllä, todella nimi, johon ei voi luottaa.
Se on hyvä peli, mutta p2w älä ymmärrä minua väärin sen p2w, mutta peli antaa sinulle mahdollisuuden olla maksamatta, voit vain jauhaa ja jauhaa tai odottaa ilmaisia hahmoja SS-luokassa, joka annetaan kaikille pelaajille
Tämä peli on suoraa voittoa, päätin lopulta käyttää rahaa tähän peliin, mutta sitten katuin sitä heti, koska mahdollisuus laatikot ovat kohtuuttomia. Pelaan tätä peliä päivittäin, mutta ainoat s-tunnit, joita minulla on, ovat sellaisia, jotka periaatteessa voi saada ilmaiseksi, ja KIRJEEllisesti jokaisella on ne, se vie pelistä kaiken strategian. Vielä yksi asia, sen työpäivä, juhlapyhinä niiden pitäisi olla palkitsevia asioita, se kaikki vain rahan nappaa
Jatkuva kiusaaminen & toisen pelaajan häirintä & Asiakaspalvelu ei suostu puuttumaan tilanteeseen. Piti vain päivittää 2 päivää sitten & nyt peli ei lataudu. Jos et aio pelata useita tunteja päivässä tai käytät tonnia rahaa, pysy poissa... Jatkuvista päivityksistä puhumattakaan. Vuosien ajan jokainen päivitys pakottaa saman päivityksen viikkoa myöhemmin ilman syytä. Data sika.
Olin 110 Plus päivän kirjautumisputkessa, suoritin kaikki päivittäiset tehtäväni ja nyt 2 päivää en voi kirjautua. Voin palata kirjautumispisteisiini, mutta tämä peli kuluu minulle joka päivä, rakastan tätä peliä ja toivon todella, että tämä korjataan pian. Scopely Ole hyvä ja auta!! Kiitos !!
Tämä peli on jännittävä, sinun täytyy testata sitä!
Walking Dead: Road to Survival பாத்திரமேற்று விளையாடுதல் gxwr
Vain. MAHTAVA
Kehittäjä tekee jatkuvasti virheitä, jotka maksavat pelaajille rahaa ja aikaa. Olen pelannut tätä vuosia ja tämä viikko on ollut katastrofi. He tekivät niin paljon koodivirheitä ja peruuttivat ja maksoivat minulle satoja dollareita. En voi saada sitä takaisin, ja heidän ei pitäisi antaa myydä mitään pelissä tässä vaiheessa.Heidän täytyy sulkea 4 yritystä, he ovat vain täydellisiä epäonnistumisia.
Iha vitu paska ei läheskään sellanen ku mainoksessa
On niin ärsyttävää päivittää joka viikko!!
TYLSÄ!!! Grafiikka on kunnossa, mutta pelaaminen on perseestä, se on kirjaimellisesti vain tappelua ja tarinan dialogi on niin tylsää. Ei oikeastaan mitään tekemistä, eikä se ollut viihdyttävää. Hanki se ja tarkista se itse, mutta henkilökohtaisesti en ottaisi sitä uudelleen...
Walking Dead: Road to Survival Juegos de rol syo
Sellaista paskaa ei ole vielä tullut vastaan. Kaikki maksaa huimia määriä rahaa ja vastineeksi saat niin sanotusti pähkinöitä. Ilmaisiksi jos meinaa pelata saa varautua niin jumalattomaan grindiin, että oikea elämä jää taka-alalle. Peli on myös hyvin vanhentunut, koska kehittäjät ei ilmeisesti päivitä pelin ulkoasua ja käyttöliittymää aina. Vastassasi on enää vain pelin ehdoton eliitti, jolta otat turpaan 100-0. Ei odotettavissa muuta kuin päänsärkyä ja kyyneliä.
joo, se on ilmaista pelata ja maksaa voittaaksesi! toivottavasti kehittäjät eivät laske sitä pian. Suurin osa valaista on siirtynyt eteenpäin ja ahneus ei ole ruokittu ftp:stä. Tuesta ei apua ollenkaan, vain yleinen automaattinen vastaus.
Se on hauska peli ajan kuluttamiseen ja värillisten sarjakuvien kuvien näkemiseen. Se on niin mahtavaa, varsinkin kun sarjakuvat julkaistaan uudelleen värillisinä joskus! No, tämä näyttää erilaiselta, vannon, että se oli strategiapeli. ja suunnittelu kartalla ei pidä hahmojen läheltä, eikä salaperäisiä tappamisia... onko tämä väärä peli, rakasta peliäsi silti.
Walking Dead: Road to Survival રોલ પ્લેઇંગ joqn
Pitkää tylsää asf tasolle ja päästä korkealle siellä
Rakastin tätä peliä, kunnes se alkoi kaatua minuutin kuluttua siitä, kun avasin sen joka kerta. Aloitti eilen (4.11.). Annan sille lisää tähtiä, kun se alkaa taas toimia.
Peli on mennyt alamäkeen. Se oli hyvä silloin, kun se ilmestyi ensimmäisen kerran. Hiljalleen menossa alamäkeen. Nyt se on perseestä, tuntuu, että he ovat tehneet kaikkensa pilatakseen pelin, eivätkä he kuuntele pelaajien palautetta niin kuin heidän pitäisi.
Totta, minun täytyy olla samaa mieltä Bruno Riberon kanssa tästä näkökulmasta, sillä rahamäärällä, jonka ihmiset sijoittavat tähän peliin, voidaan maksaa viikonloppumatkasta tai ostaa uusia pelejä Xboxille tai PS:lle, jos katsot tämän pelin tarjousten hintoja. se on melkein sama hinta uudesta pelistä näille konsoleille tai sama hinta toiselle kädelle tai hinnanpudotus, se on täyttä hukkaa, olen käyttänyt paljon tähän & kadun sitä nyt, poistin juuri laitteen pelin, hauskempaa pelaamista & chattailuun ystävien kanssa PS & Xbox.
Mahtava peli! Sopii alkuperäisten sarjakuvien kanssa ja siinä on myös oma juttunsa! Suuri huomio yksityiskohtiin!
Unmaze Avventura rerh
Walking Dead: Road to Survival Juegos de rol syo