Post by terptomevina on Mar 13, 2022 1:06:14 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Ninja Turtles: Legends ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Ninja Turtles: Legends IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fuskkod oändliga tokens ▞▞▞
▞▞▞ Ninja Turtles: Legends 2022 version ▞▞▞
Hej då
Jag är prenumerant och jag har faktiskt betalat mycket. Ändå är jag vid en vägg och har varit det ett tag nu. Jag kan inte avancera, jag kan inte jämna ut mina karaktärer... Jag är klar. Det här har varit så nedslående. Slösa inte din tid. Det här handlar om ett snabbt grepp om pengar.
Det är ett roligt spel, men det tar mycket tid och att hela tiden försöka få dig att göra inköp, som är för höga, tar alldeles för mycket tid att åstadkomma något
Det här spelet är meningslöst, det enda du kan göra är samma repetitiva kamp mot olika karaktärer. Det finns inget djup i striderna eller historien. Mycket besviken eftersom den är väl sammansatt och inte har några märkbara buggar. Men det är fortfarande bara intetsägande gameplay för att ändra ett nummer på skärmen
Det är ett otroligt spel för människor som gillar turbaserade spel
Spelet gick sönder och förlorade alla framsteg.
Det var så roligt att spela ett spel baserat på en fantastisk Nickelodeon Show
Jag älskar det här spelet men jag har några problem. 1. Jag vill göra en PvP-match men när jag väljer mina karaktärer av någon anledning fryser den då måste jag vänta i 10 minuter eller mer. 2. Jag tittade idag och det stod Usagi Yo Jimbo få nu. När jag klickade på skaffa nu stod det kommer snart med versaler. Det enda jag gillar med det här spelet är hur Super Shredder och Usagi Yo Jimbo låter som extremt sällsynta karaktärer.
Det skiljer sig inte från andra turbaserade stridsspel. Spelet kan behöva lite balansering med karaktärerna. Det största problemet är att när du når nivå 30 är det för svårt att gå upp i nivå utan att betala. Dessutom, när du köper kortpaket är randomizern fruktansvärd. Även när de lovade en bra 5-stjärnig karaktär, kan du inte få en.
Jag gillar det här spelet mycket men efter att jag spenderat pengar varje gång jag försöker göra en pvp-match fryser mitt spel
Sammantaget en av de bästa spelupplevelserna jag någonsin har haft. Spelet går bra och smidigt, det är bara felfritt när det körs på min Android 10-smarttelefon. Jag har inga problem än så länge med den här appen. Jag älskar det ett av mina favoritspel att spela fortsätt med det fantastiska arbetet!!
Tyvärr så efter senaste uppdateringen så går den ur spelet när man klarar ett vision quest å ska"snurra hjulet" tappar vinsten och placeringen. Annars ett väldigt bra spel
Ninja Turtles: Legends Rollenspel kwqe
Jag vill veta vad som hände igår. Jag kan inte gå in i spelet det skriver åt mig, det är under underhåll och efter det kan jag inte gå in i dojo-medlemmen.!!!!!!! Jag är redan medlem sedan länge...... Lös problemet åt mig....
Det fungerar inte ordentligt på min Oneplus 6T, efter 3:e försöket kan spelet laddas, då är all grafik av och knappar ovanpå andra knappar.
Ninja Turtles: Legends משחק תפקידים kobz
Jag gillar spelet men det behöver ett alternativ för att köpa karaktären du vill ha istället för att köpa en paketuppdatering tack 🥺
Belajar Bahasa Rusia - 5000 Frasa Pendidikan nnl
Att inte bry sig om skurkarna och hjältarna här är ett bra sätt att lära sig alla TMNT-möten.
Bra spel förutom de upprörande priserna för kortpaketen. Det är helt sjukt hur mycket de tar
Laggen är i turneringen! Snälla fixa det! Jag vann och när jag nästan fick min belöning,......Min samsung Tab var avstängd! Fixa plz ^_^ ^_^ ^_^
Jag gillar det här spelet eftersom du kan uppgradera och utveckla karaktärer
Det var ganska kul där ett tag, men nu är jag på lvl 97 och spelet kommer inte att känna igen min telefon längre och det verkar som om ni är klara med att förbättra det här spelet med tanke på att spelet har varit exakt samma i flera år och år nu utan nya karaktärer, nivåer eller händelser allt är precis så tråkigt som jag kom ihåg från första gången jag spelade för flera år sedan. Så eftersom det är omöjligt att få flera karaktärer förbi max utan att spendera riktiga pengar är jag äntligen klar med detta spel
Har potential, men jag kan inte ge det 3 eller 4 stjärnor eftersom det verkar väldigt pengardrivet, antalet karaktärer verkar lågt, de har Rahzar men inte Tokka, de borde läggas ihop... par andra nyckelkaraktärer skulle jag vilja gillar att se eller versioner av dem. de måste lägga till fler eller lägre priser.. eller både och
Ett riktigt trevligt och roligt spel
Jag spelade det här spelet religiöst och lade mycket ansträngning på att utveckla det i nästan ett år.Under en av uppdateringarna av spelet inträffade en glitch som höll alla mina karaktärers framsteg på nivå 70 men ändå startade om spelet från nivå 1. Problemet är att en del av nivå 1-handledningen måste du gå upp en karaktär från nivå 1 till nivå 2 men min karaktär är redan på nivå 70 vilket skapar ett fel och spelet slutar. Kan inte hålla mina nuvarande framsteg ett års spel gick i sjön.
Varje gång jag går till turneringen fryser appen och jag måste starta om min telefon.
Bra
Jag spelade det här först på min ljuseld och det var fantastiskt, men när jag kom tillbaka med min telefon saknade några karaktärer några sex, snälla fixa det här.
Det här spelet kan vara fenomenalt, men det finns ett problem som gör det praktiskt taget ospelbart. Av någon anledning svarar inte knapparna på skärmen. Jag klickade på skärmen för att byta fiender flera gånger och den ville inte byta. Det är väldigt svårt att växla mellan menyer också. Jag kommer inte att avinstallera ännu. Kanske finns det en enkel lösning.
Ninja Turtles: Legends Rollenspel kgz
Okej för ett gotcha-spel, men jag avinstallerade eftersom annonserna för MTX är löjliga. Varje gång du tittar på en annons för ett kortpaket, inloggning eller något annat (flera gånger om dagen, ibland 5 gånger i rad när du tittar på annonser) stängs annonsen, du får din belöning, sedan säger spelet till dig "du vann en gratis 7 dag provperiod, ge oss bara din kreditkortsinformation" VARJE GÅNG. DET KRÄVER 3 KNAPP FÖR ATT KOMMA GENOM DET OCH TVINGAR DIG ATT GÅ TILL KÖPSIDA OCH SEN AVVISA TRANSAKTIONEN. VARJE.ENDA.LADDA
Du måste lägga till ett annat sätt att logga in, då bara Facebook Jag gillar inte att använda Facebook så har minst ett annat alternativ förutom att bara vara gäst för vad händer om jag får en ny telefon och jag inte använder en Facebook så jag förlorade alla mina data
Än så länge njuter jag verkligen av detta. Jag önskar att jag hade laddat ner den första gången jag såg den. Om jag bara kunde få igång lite Usagi Yojimbo-action, skulle det vara fantastiskt! Vid närmare eftertanke, även om det är ett bra koncept, verkar det vara ett hål i pengar. Förlåt, avinstallerar.
För dyrt. Betala för att vinna..tråkigt